Deklaracja dostępności

Zakład Gospodarki Komunalnej w Gołuchowie zobowiązuje się zapewnić dostępność  strony https: http://bip.zuk.goluchow.pl/  zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019r o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony BIP  https:// http://bip.zuk.goluchow.pl/

 

Data publikacji strony internetowej: 20.07.2021r.

 

Data ostatniej istotnej aktualizacji: 27.03.2024r.

 

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

nie wszystkie dokumenty zamieszczone na stronie są w pełni dostępne,

nie wszędzie zachowana jest prawidłowa struktura nagłówków,

pewne elementy strony nie spełniają kryterium kontrastu,

strony nie wyświetlają się tak samo w każdej orientacji ekranu (pionowej/poziomej),

brak możliwości zmiany odstępu między wierszami, akapitami, słowami i literami,

są elementy strony, po których poruszanie się jedynie klawiaturą jest utrudnione,

 

Oświadczenie sporządzono dnia: 27.03.2024r.

 

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny przeprowadzonej przez podmiot publiczny.

 

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

W przypadku problemów z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt dzwoniąc na numer telefonu +48 62 7617 639. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności. Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub jakiegoś jej elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, na przykład przez odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisanie zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji za pomocą alternatywnego sposobu dostępu, powinna także określić dogodny dla niej sposób przedstawienia tej informacji. Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym wnoszącego żądanie, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji. W przypadku, gdy podmiot publiczny odmówi realizacji żądania zapewnienia dostępności lub alternatywnego sposobu dostępu do informacji, wnoszący żądanie możne złożyć skargę w sprawie zapewniana dostępności cyfrowej strony internetowej lub jej elementu. Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

 

Dostępność architektoniczna

 

Dostosowanie wejść do budynków

ZUK w Gołuchowie zlokalizowany jest przy ul. Biberona 8, 63-322 Gołuchów

 

Biuro obsługi klienta

Do budynku biuro obsługi klienta prowadzi jedno wejście główne od strony wjazdu/parkingu. Budynek piętrowy.

Wejście do budynku biura obsługi klienta jest dostosowane dla osób poruszających się na wózku.

 

Sanitariat

Zlokalizowany jest obok biuro obsługi klienta posiada podjazd dla osób poruszających się na wózku. W budynkach nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.

 

Dostosowanie wind

W budynkach nie ma windy

 

Dostępność pochylni

Do budynku biuro obsługi klienta prowadzi jedno  wejście z możliwością dojazdu i wjazdu do biura obsługi klienta ZUK.

 

Dostępność informacji głosowych

Brak

 

Dostępność pętli indukcyjnych

Brak

 

Dostosowanie parkingów

Budynek biuro obsługi klienta posiada parking dostępny dla klientów -miejsca parkingowe dla osób niepełnosprawnych.

 

Prawo wstępu z psem asystującym.

Do budynku  biuro obsługi klienta, sanitariatu można wejść z psem asystującym i psem przewodnikiem.

Informacja wywieszona na budynkach.

 

Informacja o dostępność tłumacza języka migowego.

Brak

 

Dodatkowe informacje

W przypadku braku możliwości dotarcia interesanta do biuro obsługi klienta ZUK istnieje możliwość przywołania pracownika na zewnątrz budynku i załatwienia sprawy.

Toalety dla interesantów znajdują się na parterze w budynku sanitariatu ogólnodostępnego toaleta jest przystosowana dla potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynkach nie ma oznaczeń w alfabecie Braille’a ani oznaczeń kontrastowych dla osób niewidomych i słabowidzących.

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 01 maja 2024 23:49
Dokument wprowadzony do BIP przez: Andrzej Mastalerek
Ilość wyświetleń: 75
02 maja 2024 00:14 (Andrzej Mastalerek) - Zmiana treści zakładki.
02 maja 2024 00:12 (Andrzej Mastalerek) - Zmiana treści zakładki.
02 maja 2024 00:07 (Andrzej Mastalerek) - Zmiana treści zakładki.